دسته‌بندی نشده

اسباب کشی سفارت خانه ها

توسط 30 ژانویه 2020 دسامبر 8th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

جابجایی وسایل سفارت خانه ها به دلیل ضوابط قانونی مشخص و شرایط  خاص ، نیاز به طی کردن مراحل مختلف و البته مهارت و تخصص کافی دارد تا مشکلی در حین اسباب کشی ایجاد نشود.

باربری و اتوبار ظریف بار با توجه به تجربیات خوبی که در حین اسباب کشی سفارت خانه های مختلف به دست آورده است ، آماده ارائه کلیه خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی ، حمل و نقل و چیدمان وسایل برای این مراکز مهم است.

از آنجایی که سفارت خانه ها محل اقامت نمایندگان دولت های خارجی هستند و مدارک و اسناد مهمی در این مراکز نگهداری می شوند ، ظریف بار برای انتقال و جابجایی این اسناد در حین اسباب کشی نهایت دقت را به خرج داده و اصول ایمنی را به خوبی رعایت خواهد کرد.

امانتداری و حفظ اسرار موجود در سفارت خانه ها و اسباب کشی ایمن و سریع ، وظیفه اصلی باربری و اتوبار ظریف بار است که اسباب کشی چندین سفارت خانه از جمله سفارت خانه های کشورهای ژاپن ، ایتالیا ، انگلستان ، سنگال و سوییس به وسیله تیم مجرب ظریف بار ، نشان دهنده به وجود آمدن این اعتماد است.

برای ارتباط با باربری و اتوبار ظریف بار و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صورت شبانه روزی با شماره 1500 بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه در ارتباط باشید.

error: Content is protected !!