دسته‌بندی نشده

باربری برای بسته بندی و حمل و نقل گیاهان در اسباب کشی

توسط 30 ژانویه 2020 فوریه 6th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری برای گل و گیاه

گیاهان به عنوان موجوداتی زنده ، بخشی از هویت منزل یا محل کار شما را شکل می دهند و در هنگام اسباب کشی با آسیب پذیری بیشتری مواجه هستند؛ چراکه خیلی وقت ها ریزش برگ ها ناشی از جابه جایی گیاه و انتقال آن به مکانی جدید است.

باربری و اتوبار ظریف بار در هنگام انجام مراحل مختلف اسباب کشی ، به گیاهان و گلدان های مورد علاقه شما نیز توجه ویژه ای داشته و می توانید نسبت به ایمنی آنها در هنگام بسته بندی و حمل و نقل مطمئن باشید.

کارکنان با تجربه ظریف بار در مورد جدا کردن گیاهان از باغچه و همچنین آماده سازی گلدان های شما برای بسته بندی و حمل و نقل دقت کافی داشته و تمهیدات لازم را به عمل خواهند آورد.

قرار دادن کاغذهای مخصوص بسته بندی درون جعبه های حمل گیاهان و همچنین ایجاد سوراخ های منظم برای جریان داشتن هوا درون جعبه ، می تواند موجب حفظ شادابی و طراوت گیاهان شما شود.

شماره تماس باربری

مشاوران و کارشناسان باربری و اتوبار ظریف بار به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره های لازم برای شما شهروندان عزیز هستند تا دغدغه های اسباب کشی برای شما را به حداقل برسانند. برای تماس با ظریف بار ، شماره 1500 را بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه شماره گیری کنید. ظریف بار متعلق به شما است.

error: Content is protected !!