دسته‌بندی نشده

باربری برای حمل و نقل در گالری های نقاشی

توسط 31 ژانویه 2020 فوریه 5th, 2021 دیدگاهی ثبت نشده

باربری برای حمل و نقل

آثار هنری به ویژه تابلوهای نقاشی به دلیل برخورداری از لطافت هنری و ظرافت هایی که در خلق آنها به کار رفته است، بسیار حساس بوده و باید با احتیاط کامل حمل شوند تا صدمه نبینند و به خوبی در معرض دید بازدید کنندگان قرار بگیرند و پر واضح است که این تابلو ها باید توسط افراد حرفه ای بسته بندی شوند که نه تنها در طول جابجایی که حتی در حین بسته بندی و بارگیری نیز دچار آسیب نشوند.

تمامی پرسنل شرکت ظریف بار از افراد کاملا حرفه ای تشکیل شده است و دغدغه اصلی ظریف بار رضایت مشتریان و انجام اسباب کشی بدون اشکال و آسیب است.گارگران ظریف بار به صورت دائم آموزش داده میشوند و در حرفه خود تخصصی کار میکنند.به این صورت که هرکدام از انها تخصص انجام کاری را دارند .به عن.ان مثال یکنفر حمل یخجال را بر عهده دارد و دیگری حمل تلویزیون و یکنفر بسته بند استبه همین تریتیب هر کدام وظایفی دارند که این وظایف را به نحو احسنت و با بالاترین ظرافت انجام میدهند.باربری و اتوبار ظریف بار این مژده را به شما هنرمندان عزیز می دهد که از این پس می توانید حمل و نقل تابلوهای نقاشی خود را به شکلی مطلوب انجام داده و آنها را در مدت زمانی مناسب به گالری مورد نظرتان انتقال دهید.

باربری و اتوبار ظریف بار با در نظر گرفتن شرایط حمل و نقل تابلوهای نقاشی به گالری مد نظر شما هنرمندان گرامی، امکان حمل و نقلی ایمن و با قیمتی مناسب را برای شما فراهم کرده تا رضایت خاطرتان را جلب کند.

شماره تلفن باربری

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 1500 بدون نیاز به کد از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه و به صورت شبانه روزی با کارشناسان ظریف بار در ارتباط باشید. باربری و اتوبار ظریف بار را به خاطر بسپارید. منتظر تماس شما هستیم.

error: Content is protected !!