دسته‌بندی نشده

جابه‌جایی یخچال و فریزر

توسط 1 فوریه 2020 نوامبر 11th, 2020 دیدگاهی ثبت نشده

نحوه حمل یخچال به محل جدید

حمل یخچال همیشه به خاطر سنگین و اغلب گران بودن یخچال کار دشواری در اسباب کشی بوده است. و همیشه نگرانی از نحوه حمل یخچال و مواد داخل آن، یه عنوان یک دقدقه برای افراد در اسباب کشی بوده است. برای اینکه حمل یخچال را در آسوده ترین حالت انجام دهید نیاز به تجهیزات بسته بندی و حداقل یک نفر کمک دارید.

دستور العمل قدم به قدم بسته بندی و حمل یخچال

جا به جایی یخچال کار پیچیده ای نیست به شر آنکه درسا انجام شود.

گام اول:

یخچال را خالی کنید. قبل از اینکه یخچال را در ماشین حمل قرار دهید می بایست تمامی وسایل داخل آن را خالی کنیید تا وزن آن به حداقل برسد.

مواد یخ زدنی را می توانید در کارتن های مخصوص نگهداری مواد یخ زده ظریف بار نگه دارید.

تمامی طبقات را در آورده و جدا گانه بسته بندی کنید.

گام دوم:

از برق خارج کنید و اجازه دهید یخ ها آب شوند.

باید اول اطمینان حاصل کنید که یخ درون فریزر وجود ندارد تا آب ناشی از آن به وسایل دیگر صدمه نزند یا باعث لیز شدن زمین نشود.

دو شاخه را در آورده و با چسب به پشت یخچال بچسبانید.

برای آب شدن زود تر یخها می توانید از وسایل تولید گرمایش مثل سشوا استفاده نمایید.

گام سوم:

تمیز کردن

به محض آب شدن یخ ها زمان آن رسیده که یخچال را کاملا تمیز کنید. با این کار مطمین می شوید که هیچ کثیفی در یخچال وجود ندارد و یخچال آماده حمل به محل جدید خود می باشد.

گام چهارم :

بسته بندی و ایمنی

دور یخچال را با استفاده از استرپ های جبابی (ظریف بار دارای این محصول می باشد) دور تا دور یخچال را پوشانده، و بعد یخچال را به طرفین خم کرده و استرپ حبابی را نیز از زیر آن رد کنید تا به کف یخچال هم آسیبی نرسد.

نکاتی برای انبار کردن یخچال

اگر قصد قرار دادن یخچال در انبار را دارید حتما از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید. و مطمئن باشید که کاملا خشک است چون پس از مدتی ممکن است یخچال بوی نا خوشایندی بگیرد.

یخچال را صاف و به سمت بالا قرارا دهید

در ها را در بیارید یا اگر امکانش نیست باز بزارید تا هوا داخل یخچال جریان داشته باشد

یخچال را با محافظ های حباب و یا پتو پوشانده تا از خط و خش در امان باشد

یه ظرف درب باز جوش شیرین برای کنترل داخل یخچال قرار دهید.

راه اندازی مجدد یخچال پس از حمل

وارد کردن یخچال به محل جدید کا ملا مثل خارج کردن آن از محل قبلی است، پس از اینکه یخچال را در محل مناسب خود قرار دادید مطمئن شوید که پس از گذشت حداقل 3 ساعت آن را به برق می زنید. (با مراجعه به راهنمای یخچال می توانید زمان دقیق را بفهمید) اگر یخچال را زود به برق بزنید ممکن است به کمپرسور آن لطمه وارد شود. قبل از خارج کردن مواد یخ زده از کارتن مخصوص حمل مواد یخ زده صبر کنید تا دما یخچال کاهش یابد.

error: Content is protected !!